Välkommen hit till min blogg



lördag 29 juni 2013

Reserapport dag 8 del 1 hemma hos Susanne (Susehn på forumet)

Nu är vi i Wasa och  Aot forumister i Wasa har gjort ett program till oss, nu har även 4 från Piteå anslutit sig och 2 från Skellefteå på vår heldag i Wasa. Dagen var späckad med trädgårdsbesök och mat:)
Första trädgården vi besökte var ute i Wasa skärgård hos Susanne (Susehn på forumet). Tyvärr så började det hällregna just då vi gick ur bilarna så alla fick fly till henne carport. Tack och lov gick regnet över fort och vi kunde vandra runt i hennes fina trädgård. Många av mina kort här blev suddiga, men jag hoppas ni kan hålla till godo ändå.

 

Tyvärr ett dåligt kort på henne


Några av hennes rabatter.






Härligt att sitta här och dricka morgonkaffet.



Såna här klätterstöd blev jag sugen på att göra




Underbart träd som jag tappat namnet på


 

Susanne bjöd på kaffe med både paj och tårta, en underbart god paj fick vi!!  Efter vårat besök hos henne så följde hon med till en plantskola där jag hör och häpnad inte köpte nått!!!Sen guidade hon oss till Marita i Wasa. Tack Susehn för att vi fick komma och se din fina trädgård och hoppas ni hittade konversskor till dottern. 
Ha det gott!!

 

3 kommentarer:

  1. Åh så mycket trevligt du och Ulrika varit med om:) Fina trädgårdar och alla härliga människor som ni fått möta;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Enkla och trevliga klätterstöd!Man får så många idéer när man besöker andra. Tur att kameran finns så man slipper hålla reda på en massa små lappar :)

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit